NARODNI HEROJ LJILJAN VIDIĆ

Film ruši sve rekorde gledanosti – u prvom tjednu prikazivanja najiščekivaniju hrvatsku komediju godine vidjelo 25 000 gledatelja

Najiščekivanija hrvatska komedija godine, ‘Narodni heroj Ljiljan Vidić’ redatelja Ivana Gorana Viteza ruši sve rekorde gledanosti.

U prvom tjednu prikazivanja film je oduševio 25 000 gledatelja diljem Hrvatske.

Tematika filma koja odgovara na pitanje ‘gdje si bio ’45-te?’ se očito svidjela hrvatskoj publici.

Redatelj filma, Ivan Goran Vitez o ovom početnom uspjehu kaže: „Radi se o zbilja odličnom rezultatu za prvi tjedan, ali prvenstveno bih volio da se gledanost nastavi i u narednim tjednima. Budući da je nakon nedavnih festivalskih uspjeha hrvatskih filmova sad uslijedio i kino uspjeh, što nikako nije slučajno, već posljedica promišljenih procesa. Ipak, u svemu tome, iskoristit ću priliku da istaknem i nešto loše, a to je odlazak u pečalbu Tamare Cesarec, direktorice fotografije s kojom sam radio na oba svoja cjelovečernja filma, a za koju ispada da u Hrvatskoj mimo toga nema posla. Tako da bih ovaj trenutni uspjeh “Narodnog heroja Ljiljana Vidića” posvetio njoj, bez koje ovog filma u ovom obliku ne bi bilo niti u naznaci. Drž’ se, Tamara, nismo te zaslužili!“

Narodni heroj Ljiljan Vidić prati četu partizana koja se, predvođena mladim pjesnikom, natječe na endehazijskom talent showu “Čimbenik X”: pobjednik osvaja nastup na Poglavnikovom domjenku te samim time i priliku da uz pjesmu, ples i pucnjeve okonča rat. Saznajte tko je pobijedio u Drugom svjetskom ratu, a tko u prvom hrvatskom talent showu; kako su u 40-ima izgledali šoping centri, a kako razgovori za posao; koji je automobil Hitler poklonio Paveliću i kakve je mudre misli Tito zapisao u svojem nikad objavljenom priručniku za samopomoć.
Premda smještena pred kraj Narodnooslobodilačkog rata, priča Narodnog heroja Ljiljana Vidića govori o Hrvatskoj danas: još uvijek živimo u 1945-oj, još uvijek se dijelimo na partizane i ustaše, nikako da se dogovorimo tko je heroj, a tko zločinac – i kako stvari stoje, još ćemo se načekati dok dobijemo zvijezde veće od Tita i Pavelića. U redovima partizana bore se glumci Kristijan Jaić, Stjepan Perić, Stojan Matavulj, Tena Jeić-Gajski, Ljubiša Savanović i Ivan Đuričić. U ulozi Josipa Broza Tita nastupa Dragan Despot, dok Sile Osovine predstavljaju Dražen Čuček kao Ante Pavelić i Dražen Kühn kao Adolf Hitler.
Narodni heroj Ljiljan Vidić u produkciji Inter filma i distribuciji Blitza možete pogledati u svim kinima, dok online ulaznice za CineStar kina možete kupiti na