PRIZIVANJE DUHOVA NIJE IGRA

Ukoliko se spremate večeras van, obucite svoje najstrašnije kostime, ali ne prizivajte duhove! Nekada omiljena zabava cijele godine, a posebno na Noć vještica—Halloween pokazala se kao sve osim kao igra. Jer Da, Ne i Zbogom, tri riječi ispisane na klasičnoj ploči za prizivanje duhova, čine se tako bezazlenima, no upravo one dovoljne su da oslobode zlo koje više nit­ko neće moći zaustaviti.

Povijest igre prizivanja duhova tajanstvena je. Do sredine 19. stoljeća pos­tojali su brojni načini komunikacije s mrtvima. Onda je 1890., inspiriran fa­scinacijom ljudi nepoznatim, poduzetnik Charles Kennard s odvjetnikom po imenu Elijah Bond osnovao Kennard Novelty Company s namjerom proizvo­dnje ploča za prizivanje duhova. Legenda kaže da su pitali ploču kako će se zvati i ona je ispisala : O-U-I-J-A. Kad su pitali što to znači, odgovor je bio: Sretno!. Početkom 20. stoljeća Kennard i Bond kompaniju prepuštaju Williamu Fuldu, a popularnost ploče s vremenom raste. Nakon Fuldove smr­ti njegova djeca nastavila su s proizvodnjom.

Ploča odgovara na ljudsku potrebu za odgovorima i objašnjenjima neobjaš­njivog, a upravo tu znatiželju iskoristio je producent legendarnog hororca Teksaški masakr motornom pilom Kim Henkel kako bi  s Michaelom Bayem snimio film o ovom jedinstvenom fenomenu, kao i o vjerovanju da ako ne slijedite pravila igre možete otvoriti vrata svijeta duhova. Isto tako, ne napravite li što treba kako biste zatvorili ta vrata, posljedice će vas pra­titi i izvan same igre.

Zato, ne igrajte se večeras, nego pogledajte PRIZIVANJE DUHOVA u odabranim hrvatskim kinima kako vas ne bi zadesilo isto što i junake filma: 

http://youtu.be/5_9FP0fgR_8